Ben daha yeni aldım xiaomi nin kini 2 bin tl ye aldık et tavuk pişirmiyorum denemek için sadece bikere et yaptım 15 dk da pişirdi çok sağlıksız geldi bana ben sadece kızartma közleme bide kek vs yaparım diye aldım bunlar et tavuk kadar bakteri üretmiyor en azından bide manuel de az ısıda dakikasını yüksek tutuyorum riski biraz daha azalıyo bence