Ecesanli17 Kızlar 37 haftaligiz 3 gün önce hastaneye gittiğimde sancilarim çıkmıştı ama ben hissetmiyordum bugün 5 dakika da bir sürekli vajinamda bir batma hissediyorum normal mi yoksa doktora gitmeli miyim