Kubrag255 Kızlar 29 haftalık hamileyim exagyn vajina fitil kullanan var mı doktor akıntım var diye verdi
Iremaydmrr Kubrag255 evet bende şuan progestanı fitil olarak kullanıyorum gönlün rahat olsun doktor bilinçli veriyor zaten
sekerinannesi_ Kubrag255 Ben bu dediğiniz fitili değil ama bir sürü çeşidini kullandım. Hem düşük tehlikesi hem de enfeksiyon için verdiler sürekli. Doktorlar hamile olduğumuzu bilerek veriyolar zaten🤗
Kubrag255 Kızlar progestanin alttan kullanıldığını biliyorum bende kullanmıştım bu başka ama bu fitil hiç denemedim bunu kullanan hiç yok yani 🤔 internette önerilmiyor yazıyor anlamadım 🙄