Selam askolar 💖
25+3 haftalığım. Az önce muayene oldum doktorum pazartesi gece 12den sonra birsey yeme, salı 8 buçukta gel kan felan vercen şeker içircez sana dedi. Ben odadayken bi kadın geldi şeker yüklemesi yapmıstı acile kaldırmıslar onu, tek gitmiyim dimi? Bi de çok mu tatlı içirdikleri şey? Yaptırmazsam olmuyor yapsam kafamda sorular çok ortada kaldım yapcam yani, doktor illa yap dedi 🤷🏻♀️