Esracmmm Kızlar doktora gitmeliyimiym sabah kontrol vardı gittim herşey iyi dedi sonra da nst de bişey çıkmadı iyi dedi eve geldim uyudum uyandım ağrım var adet gibi belim de karnımda sanki korkuyorum
Esracmmm sekerinannesi_ nasıl olması gerekiyo doktora ne olursa gideyim şu gelmezse falan gitmeme gerek yok diye biliyorum
sekerinannesi_ Esracmmm inanin ben de bilmiyorum ilk gebeligim. Riske atmamak için dedim ben içiniz rahat olsun diye.