BirVeraAnnesi35 MirsT benimki 37 de şuan 2850 😂 ama doktor biz zayıf bebek severiz takibi daha kolaydır dedi ilk kızımda 2900 doğmuştu sıkıntı yok şimdi yaşıtlarının çok önünde maşallah🥰🥰
Nilsuubuz Senin yine iyi benim 35 de 2.400 dedi😂😂 zaten 45 kiloyum fazla iri olmasını beklemiyorum çocuğunda😂😂😂
Busraa-aa Nilsuubuz doktor size kilosu az dedi mi benimde 35 haftalıkta 2410 çıktı doktor kilosu az bir hafta geriden geliyor dedi
Sevgi1985 Nilsuubuz ay bende 49 kiloyum şuan 🤣 40 kilo ile hamile kaldım zayıf annelerden iz iyimi kötümü bilemedim ama
MirsT BirVeraAnnesi35 aynı şeyleri yaşıyoruz ☺️ doktor da çok iyi dedi zaten ama pek çirkim doğuruyorum sonra güzelleşiyor tabi
Annesiiiii_ BirVeraAnnesi35 Benim de 37 haftalık 2900 bu gün doktor aklımı karıştırdı. 100 gr geri dedi sonra normal ama sorun değil dedi. Sonra iki gün sonra tekrar gel kontrol edelim dedi. Allak bullak oldum bişey anlamadım 🙄
Svd12345 MirsT bn özellikle sordum Cnm. Çünkü 33 hafta da bna 35 cm den bahsetti . Bizzat boyunu öğrenmek için gttm .
BirVeraAnnesi35 Annesiiiii_ valla her bebek için aynı kilo oranını yorumlamak doğru olmaz bana genetik faktörler de önemli dedi büde her hafta aldığı gr da önemli dedi misal bir haftada 350gr almış oyüzden bi sorun görmedi
Annesiiiii_ MirsT Heryerde normal diyor zaten ama doktor bir öyle bir böyle konuşunca aklımı karıştırdı
BirVeraAnnesi35 Annesiiiii_ yok yok hiç takmayın gayet de kilosu doğmak için bile uygun daha da aldırırsınız benim haftaya doğumum var muz ceviz kefir et vs yükleniyorum kiloda aldırıyor sizde dikkat ederseniz alır zaten ☺️
Sksjsux355-- Svd12345 33 haftada nasıl o kadar olabiliyor? Ben 29+2 de gittiğimde 39 cm olduğunu söyledi doktor