Mamimerve Merhabalar 5+5gunluk hamileyim kan testi verdim ama henüz bı doktora gitmedim bı kasık agrisi ve baş dönmesi var yaşayan oldummu doktora gitmelimiyim###
sekerinannesi_ Mamimerve Ben ilk 3 ay adet sancısı gibi ağrılar çektim. Doktor hep kanama veya lekelenme yoksa normaldir dedi. Baş dönmesi de tansiyonunuz düşüyor olabilir. Tabiki herkeste farklı ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bir doktora görünün.
Mamimerve sekerinannesi_ çok teşekkür ederim bekleyim diyorum aicim elvermiyir gideyim diyorum bı kaç gün sonra gel diyecekler diye korkuyorum
sekerinannesi_ Mamimerve E gidersiniz yine ne olacak ki. Zaten muhtemelen keseniz görünür. Geriye kalp atışına bakmak kalır🌸