Raziyenurx Kızlar bebeğim 30 haftalık ultrason da 32 haftalık çıkıyor kilosu da 1900 bişey olurmu bu dogumu etkilermi
KuzeyinAnnesi10 Raziyenurx önde olması sorun değil 1 2 hafta hata olabilir ultrason kaynaklı olur ölçüm kaynaklı olabilir canım şuan kilosu iyi gerilme el titremesi bile ölçüde hata yaratır
Aaa122 Raziyenurx aynu bizde öyleyiz 30. Hafta da 1.700 demişti doktor 2 hafta önde diye suan 32. Haftadayız bende merak ediyorum önde olmasını fazla istemeyiz dedi doktor bilmiyorum ya doğumum sezaryen zaten
KuzeyinAnnesi10 Raziyenurx şuan 2 haftada Bi çağırması normal bu haftalarda öyle oluyor canım zaten. Başka bi doktora da git için rahat etsin 2 hafta üstü sıkıntı sayılır