Nilaz47 geçmiş olsun canım.
Şuan 24 haftam bitmek üzere senin gibi bende o haftalarda sol bacak ağrısı çektim. Sürekli idrara çıkıyorsan fazla tutmaman gerekiyor. Genellikle akşam üzeri başlıyordu ağrı. Doktor bebeğin aşağıya baskı yaptığını söyledi. Bu yüzden idrar kesesine baskı oluyor bacak ağrısı bundan kaynaklanıyor demişti. Aynı zamanda enfeksiyon başlangıcı var dedi idar vermiştim bir toz vermişti onu içtim gece bir şeyim kalmadı geçici bir durum 😊