Moonrose16 2 aylık bebeğim beslendikten bir süre sonra içtiği süt ağzından su gibi geliyor . Altını değiştirirken kendi kendine oynarken tepinirken normal mi gelmesi ?
guzelanne01_ Moonrose16 1 2 kere olursa normal ama devamı gelirse reflü olabilir doktora danışmalısın
Snkakr Moonrose16 boru gibi mi kusuyo bi de sık sık. Bu şekildeyse reflü canım inşallah değildir ben çok çektim hala ds kusar bir buçuk yaşında
KuzeyinAnnesi10 Moonrose16 reflu yatağı kullanıyor musun canım sırt üstü yatıyorsa reflu olabilir dikkat et ruflu yatağı kullan mutlaka çocuk doktoruna götür
Moonrose16 KuzeyinAnnesi10 var reflü yatağı ondada o şekilde yapıyor , reflü yatağında sevmiyor yatmayı