Meleky hep özele gittim 28. Haftama giricem ilk kalp atışını duymaya gittiğimde doktor kese içi kanama var ayakta bile durmicaksın yola çıkmıcaksın fln vs dedi progestan verdi. Sonra yine özel hastanede yar. doç doktora gittik teyit ettirmek için çünkü ilk gittiğimiz doktor fazla açıklama bile yapmadan dinlen riskli dedi ve bizim psikolojimizi altüst etti gittiğimiz yar. Doç bebeğin gayet sağlıklı olduğunu bu süreçte bebeğin tutunmaya çalıştığı için rutin olan dikkat etmemiz gerekn şeylerden bahsetti en ince detaya kadar bilgi verdi beslenmeye kadar ve Allahıma çok şükür bi skıntısı olmayan kızım büyümeye devam ediyor. Bence devletteki doktorlar da baştan savabiliyor çok yoğun oldukları için bence özelde farklı bi doktora gidin yada araştırmada bi muayene olun araştırma da çok detaylı inceler içiniz rahat etsin. Bu süreçte 3. Farklı bi kontrol şart bence