EceLinammm benim 32. haftaya kadar makat geliş pozisyonunda duruyordu 33′te normal doğum pozisyonu aldı. Çok şükür şu an 36 haftalık olduk ve hala normal doğum pozisyonunda bu haftadan sonra kolay kolay da daha dönmeyecegını söyledi doktor, gelişiminin önünde olması da kötü bir şey değil aksine iyi bir şey. Demekki bebişinizi çok güzel beslemişsiniz.. Bir hafta iki hafta Üç hafta gibi sürelerle gelişimi geride olsaydı beslenemedigi için erkenden doğumunuzu gerçekleştiriyorlar doktorlar genelde. Ama ben bugüne kadar hiç gelişimi önde olduğu için erken doğuran duymadım.