Fulyakrcbn 35te yaptım 2280 gr doğdu küveze girmedi ama çok küçüktü yinede çabuk toparladı şuan 8 aylık bi tosbağa oldu :) sarılığı biraz yüksekti oda 1 hafta içinde düzeldi ekstra bişey yok her şey klasik doğum süreciyle aynıydı