Lilim canim sutun vardır bebeğini bol bol emzir sen benimde öyleydi hastanede göğsümü yikadm ellerimle sıktm eve geldim banyo yaptım sütüm geldi çok şükür stres yapma bol su ben şuan betslak damla ve elenetal 3 emzirme folik asit kullanıyorum ve çok memnunum