Zlhbayram ikinci bebeğime hamileyim. 22 ay sonra tekrar hamile kaldım. İlki normal dogumdu ikinciyi de normal dogum istiyorum insAllah. İkinci gebeliği olup normal dogum yapan anneler tecrübelerini paylaşabilir mi? İlkine göre daha kolay mıydı
Misskokulumm Zlhbayram benim de 2. Hamileliğim ama daha doğurmadm herkesin doğumu farklı oluyor bence
12hafsagunkokkaya96 Zlhbayram kesinlikle 2.ler daha kolay bnde 3. Gebeyim insllh bnde hayırla normal doğum yaparım
Merve1414 Zlhbayram daha kolay geçiyor başına ne geleceğini yada sürecin nasıl ilerleyeceğini az çok bildiğin için daha kolay oluyor benim daha kolaydı ilk doğumda nefesimi hep boşa harcamış im bagirmayla kendimi yormusum 2. Doğumda sancimi cekerkenken ilk oğlumu düşünüp yanimdaymis gibi korkmasın gibi düşünerek ten sancılarımda bagirmadim ayakta karşıladım daha sakindim
12hafsagunkokkaya96 Merve1414 oğlum(2019) sekiz aylıktı kızıma (2021)hamileyken ..şimdi yaşları oğlum 4 yaşında kızım Mart’ta 3 yaş olacak… şimdi 3.gebeligim tekrardan oğlum olacak Rabbim hayırla saglikla kucağıma aldirsin insllah dogumlarim normal oldu Rabbim tüm hamile annelein yar ve yardımcısı olsun insllh sağlıkla kavusalim yavrularımıza 🤲💙🤰
Merve1414 12hafsagunkokkaya96 amin canım bende 3. Çocuğuma hamileyim 2 oğlum var 4 ve 2 yaşında kar 3. Nün cinsiyeti ogrenmedim daha