selenayss TSH 3,18 çıktı, kadın doğum doktorum 2,5 altı istiyoruz dedi dahiliyeye gittim levitron verdi , haftaici beş gün 25 mg, haftasonu iki gün 50 mg şeklinde içicekmişim. Kullanan var mı levitronu
Gulcangzl16 selenayss canım bende kullanıyorum ilk gebeliğimden beri aksatma yemekten 1 saatten önce iç