Filiz-kkn04 11 haftalıgız başım agrıyo midem bulanıyo yediklerimi çıkardım halsizim acile gitsem naparlar ki yoksa parol mu içiyim
Kelebek1_ Filiz-kkn04 hastaneye gidersen parolu serum olarak verirler şahsen parol hap olarak almaktansa serumu daha etkili geliyor bana baş ağrın çoksa deneyebilirsin çok değilse ağrın hap olarak içip uzan
Dodomom Filiz-kkn04 bulantı için ilaç vermişti bana doktor bulantı yok desemde . Sizde söyleyin doktorunuza yazar alırsınız eczaneden
Nuraslanklc Filiz-kkn04 ne zamandir böylesin örneğin uzun sürdüyse açlığa bağlı halsizlik ve vücut su kaybetmeye başladıysa git serum takarlar iyi gelir.baya