gebeskaplumbaga Eski bir hemşire olarak söylüyorum 2 senesi sterilizasyon hemşireliğiyle geçti, günlük ameliyathane aktivasyonu, sterilizasyon şartlarını ve çalışan personelin durumunu görseniz tetanoz ile yıkanmak bile isteyebilirsiniz. Risk asla ama asla sıfır değil %30un altında bile çekilmedi. Alerjisi olmayan herkes için önerilir bir aşı, her ilaç zehir değildir, her ilaç bebeği ve sizi kötü etkilemez. İlaç sektörünün kuruluş amacı faydadır. Gebelikte her ilaca düşman gözüyle bakılıyor ama kesinlikle öyle değil kendimizi korkutmadan gerekli bütün prosedüre uymak hepimiz için çok iyi olacaktır .