Sedbng Merhaba kızlar. 9+5 haftalık hamileyim. Doktorumu değiştirmek zorunda kaldım. Bursada önerebileceğiniz hastane ve doktorları öğrenebilir miyim?
ilralike Sedbng Ben 3.doktorumda cok memnun kaldım ve yola onunla devam edeceğim Alalh nasipederse. Çok ilgili, güleryüzlü ve iyi bir doktor. Esentepe hastanesinde Op.Dr.Neşe Kaplan Karakaş
Ecesanli17 Sedbng bursa hayat hastanesi merve ışık o kadar kibar o kadar naif bir doktor ki çok ilgili kendisi 37 haftaligiz💞
BeyzaCosar Ecesanli17 doğum paketi aldınız mı aldıysanız ne kadar acaba gerçekten şiddetle tavsiye edebileceğiniz bir doktor mu? Ben ilgili olmasını istiyorum sorularım yanıtsız kalmasın
Ecesanli17 BeyzaCosar şiddetle tavsiye ediyorum doğum paketi almadım şuan da da kontrol diye geldim saat 8 de doğumum olacak Allahın izniyle
matmazellayy Ecesanli17 bende Hayat Hastanesi’ne gidiyorum Nazmiye hanımdan memnun değilim şuan 7+1 haftalığım gerçekten önerir misiniz Merve hanımı bir kaç yerde daha gördüm ismini önermişlerdi
BeyzaCosar Ecesanli17 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah doğumunuz kolay geçer dualarım sizinle 😇
Ecesanli17 BeyzaCosar sağlıcakla bebeğimi kucağıma aldım ama ağrılarım hala geçmedi dün akşamdan beri kacinci ağrı kesiciyi vuruldum bilmiyorum canım benim
gizemmreee Kızlar selam ben de 5 haftalık hamileyim tüp bebekle oldu kalp atışından sonra doktor değiştireceğiz yazdığınız doktorlar da ücret ne kadar? Tüp bebek bizi maddi manevi çok yordu şimdi bir nebze olsun uygun ve iyi bir doktor arayışı içerisindeyim
Gamo3010 Yıldırım doruk Mutlu hocaya gidiyorum 21.haftadayız hem fiyatları uygun kalıyor diğer hastanelere göre hemde çok kibar ilgili bir hoca aritmiden beri ona gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim
matmazellayy Hilallss evet onu da çok duyuyorum yengemle gitmişti baya memnun kaldı muhtemelen tercihim o olacak bir sonraki muayenede
BeyzaCosar Ecesanli17 şükürler olsun sag salimsiniz her ikinize dualarım sizinle bir an önce iyileşip toparlayın kendinizi güçlü bir annesiniz 🌸
gizemmreee Gurbetkizi benim bu 2. Denemem olduğu için dondurulmuş embriyom vardı transfer ve embriyo glue ödedik sadece 22 bin ilaçlar da şimdiye kadar 10 bini geçti ilk transferim herşeyiyle 60 bin olmuştu ama mayısta yaptırmıştım
Sennur16 Gurbetkizi merhaba bende tüp bebek ile yeni hamile oldugumu ögrendim ilk denememdi bursadaysanız osman develioğlundan baska bırıne gıdıp zaman kaybetmeyin ben toplam 54 bn tl verdım sonrasında dondurma ve ilaçlarka 67 bnt buldu ama donuk embriyolarım bile var. Dıger kurumlar 50 bn tl diye cagırıyor yok o test bu tes bılmm ne 100 bn gecıyor. Osman hocam biraz serttir ama işinin o kadar ehliki 💖
gizemmreee Sennur16 inanır mısınız bu da tutmazsa hep ona gidicem diye şartladım kendimi takip ediyorum instagramdan da evet sert biraz soru cevaplarda da belli ediyor da gerçekten çok duydum adını ama çok şükür oldu hamileyim ❤️