phaticeasli94 evet canım pazartesi normal kontrolüm vardı Berna hanıma. Nst de sancı çıktı serum taktılar yine aynı. 2 saat dinlen bir daha çekelim dendi yine geçmedi sancılar bu sefer Antalya ya sevk etti. Antalyada da aynı şekilde seruma rağmen geçmedi hatta daha da siddetlenmis sancılar. Sezaryen alındım gece 1.30 da.