Merve_erken ben 3 defa denedim. We 3.sunde tuttu şükür. Belirti aramayın. Herkesin tedawi biçimi çok farklı. Yapmamız gereken şeyler öncelikle stres yapmamak, akışına bırakmak. Düzenli we sağlıklı beslenmek. 3.gun ayakta ılık su ile duş almak. İlaçlarınızı tam waktinde almak, gün içinde 1 saatte olsa yürüyüş yapmak kan dolaşımı için. We önemlidi tewwekkullü olmak. Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın. Herkesin hakkinda hayırlısı olsun.