Kızlar sat 8 ekimdi. Son iki aydır ayın 8 inde oluyordum. Yaklaşık 10 gündür sürekli halsizliğim ve uyku isteğim bel be sırt ağrım vardı. Sol kasıgımda ara ara batma oluyordu. İki üç gün önce de sabah uyandığımda kusuyordum 7 ekimde kaset test yaptım silik çizgi çıktı. Dün 2 tane farklı markalardan test yaptım bu sefer negatif çıktı. Henüz regl olmadım. Bunun sebebi ne olabilir? Uzun süredir çocuk istiyoruz bu yüzden kafam aşırı karıştı başına gelen var mı henüz kan vermedim🥹