Bir önceki postta da yazmıştım hastayım diye basım çok çatlıyor hala eşim gelicek acile gideceğiz acilde ultrason var mıdır kızlar devlette özel e giderima ama deprem nedeniyle bulunduğumuz Kırıkhan da özel yok şu an bebişim oynuyor ama devamlı nasıldır merak ediyorum 😓😓Dua edin ne olur duzeleyim bir an önce belkide prensesim ben acimdir diye tepki veriyordur o oynadıkça ağlamak istiyorum 🥹🥹Ne oldu bana