prensesannesi_2227 hilaldalkaslan0842 cogu kadında degıdıklık gosterebılıyor. Kımının 1 damla pembe gelıyor kımının peceteye sıldıkce bnmde 3 gun kahve sıyah aralıklı gelmştı adet oldm znnetmstm 😁
Sdemirel hilaldalkaslan0842 benim adet günümde gelmişti peçeteye sonra adet oldum sandım bir gün bekledim gelen giden yok sonra yine bi kaç kere sildikçe geldi başka gelmedi üç son sonra da test yaptım pozitif çıktı Şimdi yedi haftalığım iki gün önce yine öyle geldi progestan başladık