23kubra23 2 hafta ölçüm yaptım bende bunkadar hızlı büyük fark göstermez aslında birde siz ilk kanda ölçtüğünüz için olabilir o kadar yukseklik bende de ilk ölçüm yaptım gün beceremedim 160 gördüm şekerim hemen ikinci ölçüm 120 çıktı doktorum ikinci kan ile ölcüm yap dedi birde elini her ölçümden önce yıkayıp guzelce kurula öyle ölc dedi bende hep öyle yaptım geçmiş olsun size 🍀