Az önce bir gönderiye daha yazdım bu yorumumu sana da yazayım.
Bende böyle heves etmiştim ve 7. Haftamda ilk konrolüme gitmiştim . Orada doktorum dopplerin bebeğe vereceği sıcaklıktan rahatsız olabileceği ve kalp atışı için daha erken olduğunu söyledi. Kalp atışı göründüğünü fakat önermediğini söyledi. Aynı şekilde başka bir uzmandan daha aynı cümleyi duydum . Kalp atışının görünüp görünmemesi yeterli olur duymak için biraz bekleyin demişti. Ben ikili test için gittiğim zaman 12 . Haftamda duymuştum. Önce bebeğin sağlığı 🌸