Ayseumut 123c123c umut ege cok guzel bnce uyumlu bnmde oglumun adı umut tek ısım koymuştuk ıkı ısım koysaydım umut ege olurdu
Canann1601 123c123c bence umut ismi tek başına çok çok güzel. Zaten iki isim koyup çok az kişi iki ismiyle çağırıyor. Bence sadece Umut koysanız daha iyi