Ben çocuk düşünmeye başladığımızda kullanmaya başladım ve ikinci ayda hamile kaldım. Normalde hamilelikten 3ay önce kullanılmaya başlanması gerekiyor zaten doktorumda bu konuda bilinçli olduğum için teşekkür etti. 400mg olan herhangi bir folik asitle başlayabilirsiniz