gokcen3232 Bu kendinden sallananlar veya manuel olanlar babybjörn bakıyorum. Çoğu kişi bebek durmuyor içinde diyor. Kesin almalı mıyım sizce
mervemurat16 gokcen3232 ben manuel aldım ilerde hareketlenince kendiside ayakları ile haraket ettikçe sallansın diye titreşimli ve müzikli aldım bir yere gidince uyutabileyim diye
SenaBM gokcen3232 çevrende birinde varsa dene bence. Ben arkadaşımdan deneyeceğim o şekilde alıcam. Çünkü çok memnun olan var ama bi o kadar da memnun olmayan var.
Busragokhan0911 gokcen3232 ben almıştım oğlum çok sevmişti fisher price. Kırılana kadar kullandık. Büyüyünce bile binmişti. Kızkardeşim aldı kızı hiç sevmedi bir kere bile durmadı. Bana vercek kullanmadığı için. Bir çizik bile görmezsin diyor 😅
Minikmucizelere gokcen3232 ben almayacağım cevremde bi kisi haric kullanan yok cok da gerekli degil demekki
mervemurat16 gokcen3232 ben aldım ama şart olduğunu düşünmüyorum nasıl kullanacağınıza bağlı ben pahalı diye 2.ci el aldım zaten temiz buldum bir tane