Beyzanrrr Tercubeli anneler sizce manuel göğüs pompası mi yoksa elektrikli mi ? Hangisini alsam daha rahat olur daha kullanışlı …
Kirsehirli40 Manuel cok yorucu oluyor bence elektrikli daha mantıklı be kolay Bende kiwi markasını aldim..
Gizembalkan Bende e bebegin manuelini aldım daha kullanmadım ama mochi nin vakumlu olanı varmış sağlık ocağında ebe hanım söyledi sonradan manuel aldığıma pişman oldum keşke onu görüp alsaydım yada daha geç alsaydım aldıgım yorarsa kesin onu alıcam