Mervekaram22 Arkadaşlar yarın doktora gideceğim. Büyük bir ihtimalleşeker yükleme testi yapacak.Bu konuda herhangi bir fikrim yok. Aç ve susuz mu gitmem gerekiyor bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Mercimeek Mervekaram22 evet kuzum gece 12 den sonra birşey tüketmemen gerekiyor ben az az su içmiştim çünkü asla susuz kalamıyorum 😃
mombarbie_ Mervekaram22 gece 12 den sonra hicbirsey yememeli ve icmemelisiniz aç karnına gitmeniz gerekiyor ilk önce açlık kanı alıyorlar ve idrar bakıyorlar açken daha sonra içeceği içiyorsunuz 1 saat sonra kan veriyorsunuz ve tekrar 2 saat sonra kan veriyorsunuz erken saatte gitmenizi tavsiye ederim açken o kadar saat bekleyince fenalasabiliyorsunuz
gncglozclk Mervekaram22 aç olmak lazım ben de susuz kesinlikle kalamam az az içtim vallaha 😂😂 şeker de cıkmadı şükür