Minigiim-vebenn52 Asliasyam kafa yapısı kız giibi geldi bana ama baya büyümüş hala belli olmadı mı cinsiyet 😂
Asliasyam Minigiim-vebenn52 kese şeklinde cinsiyeti belirleyen bi şey mi gerçekten daha erken mi benimde 6 haftalık
Asliasyam Minigiim-vebenn52  Bu da benim bebek görünür de yok ama 6+1 😄 var mı sizce bi cinsiyet daha
Pnar-oktay Minigiim-vebenn52 doktorumda erkek gibi dedi 2 oğlum var bunu kız istedim ama nasip olmadı haftaya gidicem tekrar bakıcaz
Zehraok72 Minigiim-vebenn52 hayırlısı inşlh çoğu erkek ve kız dedi hngisi çıkacak bakalım sağlık lı olsunlarda ☺️
Esraaaas https://mutluresim.com/image/fc34aaa7-738f-4130-ba6b-5033d844eee2.nGr8GV https://mutluresim.com/image/9d4cc27e-54fd-4d1b-8a46-565b617b16c6.nGrxrB Sizce cinsiyeti Nedir