Kızlar selam , tüp bebek yaptırdık çift embriyo, çok şükür pozitif çıktı . Bugün 5+6 yım kese kontrolüm vardı. Doktor 2 kese gördüğünü söyledi . Yalnız biri yassı gibi diğeri de henüz biraz küçük dedi . Sağlıklı ilerlemeleri için kesin konuşmak için henüz erken dedi . 5 gün sonra Salı günü tekrar çağırdı bakmak için. Bu şekilde olan var mı ? Sağlıklı ilerler inşallah dua edin lütfen 🥹❤️