Btlgndz çıkıntısına bakarak kız dedim, pipiye benzemiyor. Ben nub teorisine göre yorumluyorum. Yani bebeğin vücut şekli, duruş pozisyonu ve kese şekline göre kız ve erkek bebeklerde bu teoriye göre ayırt edici özellikler işaretler oluyor, onlar hakkında biraz bilgim var ordan yola çıkarak tahmindebulunuyorum. Tabikide kesin %100 doğru sonuç veren bir yöntem değil ama Genelde yanılmıyorum tutuyor. Nadir yanıldıklarımda oldu tabi ama onlarda çok belirgin işaretleri olmayan usg fotoğraflarındaoldu. O yüzden fazla belirgin olmayan usg tahminlerini yapmıyorum artık pek.