Merhaba kızlar benim kafam çok karıştı beşik konusunda bana yardımcı olur musunuz? Park yatak mı alsam yoksa tahta anne yani beşikmi kararsız kaldım. Benim beğendiğim anne yanı tahtadan asansörlü bir beşik var sordum 4 yada 5 yaşına kadar kullanır diyorlar ama her bebekde aynı olmuyor benim gözüme biraz küçük geldi 3 yaşından sonra sığmaz diye düşünüyorum . Siz ne yaptınız nasıl beşik aldınız ve aldığınızdan memnun musunuz?