babyme_ay Bende 35+2 yim bana da karnın düşmüş diyenler oluyor. Bir de benim baya baskım var doktorum Kasım 15 ine kadar doğurma sonra istediğin zaman doğur dedi. Baskının sebebini de son gidişimde pazartesi günü bebek doğum yoluna girdiği için açılmadan kaynaklı dedi. Ama dediğim gibi benim yatarken,kalkarken, dönerken gün içinde hep baskım bar