ElayAysen Lavinya_21 Doktora haber verin. Akintiya bakmasi lazim. Rengi kokusu kivami felan her sey onemli cunki.
Bekledigimmucizemm Lavinya_21 benimde akıntım oluyor bu haftada ama parça şeklinde değil normal akıntı şeklinde öyleyse sizinde normalmiş bu dönemde
Pamuk Lavinya_21 Benim de kaşıntı falan yok ama enfeksiyon çıkıyor çok ciddi bisey hamilelikte enfeksiyon
Caglali Lavinya_21 yeşile yakın, yeşil Çürük balık kokusu gibi değilse korkmayın ama görünmekte fayda var. Hamilelikte hormonlarlar arttığı için akıntı çok olur ama parça şeklinde olmaz Sulu şeklinde olması lazım doktora görünseniz iyi olir
Civciv_ Lavinya_21 Benimde sadece sarımsı yoğun bi akintim oluyordu. Kasıntı,yanma felan yoktu enfeksiyon çıktı sizde de böyle bi durum olabilir
Lavinya_21 Caglali evet yarın gıtmeyı düşünüyorum cunku biraz göğsümün altı agırmaya basladı ıyı hossetmıyorum