11haftamdayim 2ci gebeligim hafta başından beri karin agrisi kusma ishal iştahsızlık için gittim idrar kan verdim 2 serum yedim idrarda enfeksiyon var dedi ilaç yazdi ertesi gün oldu yine gecmiyo sızlanuyorum evde butungun yatıyorum kalkınca daha kötü oluyorum migde bulantihapi verdi doktor onu içtim allahtan migde bulantim geçti de karin ağrım çok du ama gecmiyo iştah yok Yemen lazm nasıl yemej pisiremiyorum ki yiyim önüme gelse belki 2 kasifa olsa yicem de bugün 4 gün akşam yine parol taktilar gittim karin ağrım gecti gibi ama kalkamıyorum yemek yapıp yiyemiyorum halsiz düşüyorum az da olsa zorlayıp yiyorum zor geciyo beim için napacagim bilmiyorum nasıl geçecek nasıl duzelecegim benimle aynı olan varmi sizlerin nasilvg3ciyo gebeligi