şuan 34.haftadayız, 32.haftada corasprini bıraktık, çünkü bırakılmaması halinde bebeğin kalbi ile ile ilgili bir hastalığa neden olabiliyormuş ilaç. ama oksapara devam zaten onun etkisi 12 saat olduğu için doğumdan 1 gün önce bırakacağız sanırım, sonrasında da kullanmaya devam etme ihtimalimiz var tabi