Normalde de evhamlı bir karaktere sahibim fakat hamilelikte bu o kadar çok arttı ki, belki hamilelikte yaşadığım sağlık sorunlarındandır bilmiyorum. Fakat hep bir şey olacak korkusu içerisindeyim. Bebeğimin eşyalarını alıyorum ama hep bir tedirginlik ile ya erken doğum olursa ya doğumda bişey olursa sürekli düşünüyorum. Bu durumu aşmak için gerçekten uğraşıyorum ilk gebeliğim tavsiyelerinize açığım ♥️