Ceydakrtpe22 Kızlar merhaba ilk hamıle kaldığım zaman doktorum ultrasonda bebek kalp atışını dinleyemedi rahımın ters alttan muane edıp kalp atışını dinledik..şuan 28 haftadayım sizce doğum zamanı rahim tersliği bi engel oluyor mu..şuan muanelerımi normal ultrason da takıp edılıyor böyle bısey yaşayan oldu mu 🌸💙
hulya_6363 Ceydakrtpe22 ters rahim hamileligin ileri haftalarında normal Rahime dönüyor o yüzden sorun olacak hicbisey yok.dogumdan sonra tekrar eski halini alıyor
Myrtle Ceydakrtpe22 benimde rahmim ters. Doktor dogumu etkilemez demisti. Forumlarda ters rahim olup normal doguranlari gordum hep. Hic korkma ben dusunmuyorum Allahin izniyle :)
prensannesii_ Ceydakrtpe22 canın kuzenim de ters rahim liyms dun kanamasi vardi az acile gitti 7hafta 3 günlük hamileyms karın ultrasonu ile bebeği göremediler alttan bakmışlar 7 hafta 3 günlük demis ama kalp atışı duyamadım haftaya gel demis sence normal mi
hulyaca Ceydakrtpe22 benim de rahmim ters ilk zamanlar alttan muayene oldum ben de. İlk doğumumu da normal yaptım. Rabbim öyle güzel yaratmış ki doğum zamanı rahim normale dönermiş. Doğum bittikten sonra eski haline dönermiş. Endişeniz olmasın ☺️☺️🌺
Beyzahmsr hulya_6363 Evet dönüyormuş ama doğum zor oluyor falan yazan vardı bana bende ters rahimlimliyim 12+3 üm doğumdan korktuğum için sormuştum 😞
Beyzahmsr Merhaba ben de ters rahimliyim buna benzer bir soru bende sormuştum burda bazıları normal doğum yapabilmiş bazıları direk sezeryan olmuş. Ben 12+3 üm şimdiden çok korkuyorum doğumdan 😞😞
hulya_6363 Beyzahmsr ben sezeryanla doğum yaptım normal doğum nasl olur bilmiyorum ama normale dönünce zor olmayacaktir korkma
Minigiim-vebenn52 Hiç bilmiyorum ki istediğin gibi olur inşallah ters rahim nedir ben ilk defa duydum
hulya_6363 Minigiim-vebenn52 normal rahim öne dönüm yani göbege doğru bakar ters rahîm ise sırta dönük olur
Ceydakrtpe22 prensannesii_ alttan muane de aslında kalp atışı hemen duyuluyor yine de endişelenmesin 1 hafta bekleyıp tekrar gitsin ben alttan muaneyi 6 haftada oldum ve duyuldu
prensannesii_ Ceydakrtpe22 bana da cok normal gelmedi gec döllenme olabilir demis doktor ama kuzebim adetine 1 hafta varken hamile olduğunu ogrendi kana düşmesi de 1 hafta sürüyormuş yani bu tam yumurtlama günün de hamile kalmış yunurtlama günü de olması gereken zamanda yani geç de döllenme olsa adetine 7 gün kala hamile olduğunu öğrenemez dimi
Alposannesi14_ Ceydakrtpe22 bende ters rahimliyim. Bebeğimi 12. Haftada görebilmiştik, alltan muayeneden çok korkuyordum ilk zamanlar, doktorum normal doğuma engel olmadığını, hamileliğin son haftaların ida döndüğünü söylemişti ama ben sezaryen oldum
aybukee10 prensannesii_ forumlarda gördüm ters rahimde 7.haftada kuzeninizde bebeğin kalp atışı duyulmadı yazmışsınız sonradan duyuldu mu acaba bende ters rahimliyim merak ettim ?
prensannesii_ aybukee10 o bebeği düştü ama ters rahim olduğu için degil bebegim kalbi durmuştu simdi tekrar hamile bu bebegin kalp atışı duyuldu sadece ilk 3 ay vajinal ultrason ile muane olacak daha sonra rahim duz dönüyormuş normal bi şekilde karından muane olacak canim
aybukee10 prensannesii_ karindan görünmüyor mu acaba ters rahim olunca? Vajinal muayene beni korkutuyor nedense
Ssssserapppp aybukee10 sadece ilk muayenem gozukmedigi için alttan oldum, daha sonra hep karin ultrasonu ile devam etti. İkinci muayenemi 8 haftalıkken olmustum.