Su_de Ben bilkent şehire gidiyorum güzel ilgileniyorlar evet doktor denk gelmiyor ama ayaklı hasta kabul ediyorlar doktor seçip orda olursa ona gidebilirsiniz ve doğum konusunda da orası daha iyi deniyor ayrı oda ve refakatçi bir kişi kalabiliyormus yanınızda orayı da bir düşünün isterseniz ben riksli gebelik bolumundeyim ama memnunum suanlik ama devamı nasil olur bilmiyorum