annelik_4 Kızlar 10 haftalık olduk çok şükür gebelikte Ayva yenmesini öneriyorlar bu konuyla ilgili peygamber efendimiz(S.A.V)“hamile kadınlara söyleyin ayva yesinler” diye bir hadisi bile var. siz yediniz mi hamileliginizde? ben bugün başladım
kubraytekinayan annelik_4 ayvalar çıktımı ya bende istiyorum yemek bakalım bugün pazar var bulabilirsem alırım inşallah 14 hafta ya foğru ilerliyoruz bizde 😊🫶🏻
Feyzabeyoglu annelik_4 kızımda yedim 1-2 tane Bunda da yedim bayagi yedim bu sefer ya Kızım gamzeli doğdu bu arada. İlgisi olduğunu sanmiyorum da iste 😅
annelik_4 kubraytekinayan çıkmış canım bizimde burda kurulan pazarda göremedim çarsida epey yer gezdik öyle bulduk ☺️
annelik_4 Bernnnaaaa güzel suretli olurlarmis diye duydum bide bulantım çok var ekşi iyi geliyor bende başladım bakalım 😃
annelik_4 Feyzabeyoglu gamzeli oluşundan değil canim zaten bana çekerse gamzeli olur benimde gamzelerim var öneriyorlar ya bide ekşi bulantimada iyi geliyor bende başladım işte☺️
Feyzabeyoglu annelik_4 evet ben de sevdiğim için yedim bi de peygamber efendimiz tavsiye etmiş diye yedim İnsallah faydası olmuştur🙏🏻
Boncukk123 annelik_4 evet canım normalde de cok severim ayva mevsimiyken de tüketiyorum biraz boğduğu icin sürekli degıl ama ara ara tüketiyorum ☺️
Meltemguvenir annelik_4 kızıma hamileyken hergün yiyordum eşimle bende olmamasına rağmen kızımın küçüçük bi gamzesi var ben ayvaya yoruyorum ve çok merhametli bi çocuk bu hamileliğimde yiyemiyorum ilkinde çok yedim diye tiksindim sanırım