Herşey normalse doktorun gibi sende normal doğun konusunda net ol.hayret birşey hiç sıkıntıya gelemiyorlar.
Arkadaşım sende biraz dirayetli ol,çocuğun doğcak,hiç kolay bir şey değil ama sonu güzel.epidural bile olsa doğumu kolay görme,sezeryanda aynı şekilde…acıcak ama bitecek olan birşey.Rabbim kolaylaştırsın inş