feslegenkokusu Kızlar merhaba 24 haftalık hamileyim. Gebeliğimin sonuna kadar kan sulandırıcı iğne kullanmam söylendi. Ancak göbeğim büyüdükçe korkuyorum bebeğe zarar edeceğim diye. Sizce mümkün mü o iğnenin zarar vermesi göbekten başka yere yapmaya da korkuyorum
arirangg feslegenkokusu Asla zarar vermez ama ben göbeğim çok yara olduğu için o aylarda koluma geçmiştim ve doğuma kadar kolumdan yaptım
elif-asil feslegenkokusu bebege kesinlikle zarar vermez karnn gergin leştkçe biraz daha zor oluyo sadece ilkinde de kullandım şimdid e kullanyrm 33 haftalıgm… İlk başlarda dönşmlü yapıyordum ama kol bacak karın şeklinde ama bunda sanrm servünei bildiğim için karndn daha rahat yapıyrm öyle devam edyrm
hulya_6363 feslegenkokusu göbeğini elinle bifaz etini çek ve vur o ince minnacık bişey bebeğe ulaşmaz:) karnında vuracak yerin kalmadığında kollarına vur ben öyle yaptim
BirazbundanBirazondan1 feslegenkokusu 9 ay boyunca hep kol ve bacaktan vuruldum. Göbekden vurulmaya korktuğumdan bebeğe zarar verirsek diye vurdutmamıştım.