Kızlar doktorum bebeğin doğum eşinin rahim ağzına yerleştiğini ve korkulcak bişey olmadığını söyledi takip edicez dedi böyle durum yaşayan var mı aranızda özel hastanede en iyi doktora gidiyorum zamanla yer değiştirebilir de dedi başına gelen varsa bi bilgi verebilir mi