Ayseumut sağ tarafında inanilmaz bir sancı var nst de çıkmıyor bebekle ilgili değil korkma sanki doğum sancısı gibi ama sadece sağ tarafımda yani bebek gelene kadar artık antibiyotik ağrı kesici alacaksın dedi doktor çünkü taş 7 mm büyük olduğu için kendiliğinden düşmez dedi doğumdan sonra taşı kiracaklarmis aysecim