Mltsnl Merhabaaaa 37+6 olduk bugün kontrol vardı ve doktor pazartesi sezeryan planlayalım dedi daha beklemez kasılma sancıların var dedi çok heyecanlıyım bakmam lazım yanıma ne almam lazım belden yapılan iğne acıtıyor mu çok çok heyecanlıyım