Merhaba kızlar. Bugün doktora gittim bogaz ağrısından antibiyotik yazdı. Ordan da kadın doğuma gittim. Bebeğe baktı. Cinsiyetini söyledi ölçülerini yaptı kalp atışını dinledik ama put gibiydi hareketsizdi. Senin hastalığından dolayı bebekte kasılmış gerilmiş dedi. Çok üzüldüm ya. Bi sorun mu var acaba. Cinsiyetini öğrendiğime bile sevinemedim.:((