Haticedemirezenb Normalde egzama sedef hastalığı olup, gebelikte çok artan varmı nasıl başa çıktınız yardımcı olur musunuz birçok yerimde arttı
Baahar4549 Haticedemirezenb saç derimde vardı yüzüme de attı şuan. Bepanthol kullanıyorum hafifletiyor biraz
Serendipity16 Haticedemirezenb ellerimde egzama var uzun zamandır rahattım artık kış gelmesinden mi yoksa hamilelikten mi bilmiyorum ellerim acımaya başladı kortizonlu krem de kullanamam ne yapıcam bilmiyorum 😢
Yagmurakyurek Haticedemirezenb bendede var kol dirseklerimde yüzümde kulaklrmda saç derimde bacak ve dizlerde ben İzmir çeşmeye gitmistm gezmeye hamile kalmdn önce orda yüzdüm dahada cikmdi bı kaç aydır rahatım galiba deniz iyi geldi yada hamilelikmi yaradı bilmiorum yok oldu cocuklugumdan beri vardı tayır tayır kendimi yirtiordum hep beyaz beyaz kabuklanma oluordu gece kasintidan yatamiordum deniz veya hamilelik iyi geldi snrm kasinmior yok oldu ilkez ben kaç senedr var ilkkez yok oldular
Srnmelek Haticedemirezenb Ben hamile kalmadan önce kuş burnu kökü içtim. 12 yıldır vardı bende egzama. Ensemde bacağımın arkasında avuç içlerimde falan. Birçok ilaç kullandım sabunlarımı beslenmemi değiştirdim ama olmadı. En son eşimin arkadaşı kuş burnu kökünü kaynatıp gün boyu içmemi söyledi onun faydası olduğunu düşünüyorum. Tabi şifa Allahtan o sadece sebep. Rabbim sizede şifa versin inşallah geçer.
Semacvkdmr Yagmurakyurek merhaba benimde ilk hamileliginde yok oldu sonra tekrar başladı çocukta bir şey varmi peki